Tanulásmódszertan tanmenet - 5. osztály | |||
Tanmenet - 5/1.
Tanmenet - 5/2.
Tanmenet - 6/1. A bemutató órák anyagai |
|||
Óraszám | Téma | Szükséges anyagok | Óravázlat |
Szeptember | |||
1. | Mire való az iskola? | Családi névkártyák | ![]() |
2. | Hogyan tanulok otthon? | Szentgyörgyi Albert Ellenőr Eszközfelelős Szóvivő Időfelelős | ![]() |
3. | Tanulási nehézségek | Kinizsi Szeretek Nem szeretek | ![]() |
4. | Tanácsok és módszerek | Tanulási stílus teszt Összesítő Tanulási stílusok Szülőknek | ![]() |
Október | |||
5. | Módszerek | 1. csoport 2. csoport 3. csoport Rejtvény | ![]() |
6. | Tanulás mesterség | Nyit már (kíséret) | ![]() |
7. | Tréning jellegű feladatok, technikák | ![]() |
|
8. | Hogyan tanulok? | Önvizsgálati kérdőív Sok kicsi, sokra megy (kíséret) | ![]() |
9. | Hogyan tanulok? | ![]() |
|
November | |||
10. | A tanuláshoz szükséges belső állapot | ![]() |
|
11. | A nélkülözhetetlen kellékek | Érdeklődési teszt Összesítő Növekvő szólamok Már ébred (kíséret) Quodlibet (kíséret) | ![]() |
12. | Gyakorló óra | Gyakorlószöveg | ![]() |
December | |||
13. | Segítő külső körülmények | Páros feladat Úgy tetszik (kíséret) | ![]() |
14. | Tanórai szokásaim | Tanórai szokásaim kérdőív | ![]() |
15. | Az eszközök áttekintése | ![]() | |
Január | |||
16. | Tanácsok a tanuláshoz | Összekevert bekezdések | ![]() |
17. | Jegyzetkészítés | Jegyzetkészítés feladatlap | ![]() |
18. | ![]() |
||
19. | ![]() |
||
Február | |||
20. | ![]() |
||
21. | ![]() |
||
22. | ![]() |
||
23. | ![]() |
||
Március | |||
24. | ![]() |
||
25. | ![]() |
||
26. | ![]() |
||
Április | |||
27. | ![]() |
||
28. | ![]() |
||
29. | ![]() |
||
30. | ![]() |
||
Május | |||
31. | ![]() |
||
32. | ![]() |
||
33. | ![]() |
||
34. | ![]() |
||
35. | ![]() |
||
Június | |||
36. | ![]() |
||
37. | ![]() |
||
Bemutató órák | |||
2014. október 2. Óravázlat 1. csoport 2. csoport 3. csoport Rejtvény PowerPoint 1. A teszt kiértékelése |
|||
2015. április 20. Óravázlat PowerPoint 2. Sok kicsi, sokra megy (kíséret) |